dimarts, 13 de març del 2012

La Pica d'Estats

Una de les meves il·lusions des de sempre, havia estat  pujar a la Pica, la muntanya més alta de Catalunya.
Va ser una mica difícil per a mi però ho vaig aconseguir el dia 11 de setembre del 2005.
Varem marxar el dia abans  fins a Àreo a on varem aparcar el cotxe. Des de allà varem caminar unes 6 hores carregats amb les motxilles,tendes.... per uns paisatges fabulosos. Varem arribar als llacs on vam muntar les tendes i varem passar-hi la nit.
 L'endemà  varem marxar cap a la Pica a les 5 del matí i varem caminar unes 5 hores fins arribar a la cima, va ser molt dur però l'esforç va valer la pena, havia aconseguit la meva fita!.
Des de allà dalt es veia un paisatge espectacular! muntanyes, llacs,verdor.....Va ser un dia inoblidable.

 

1 comentari:

  1. Als excursionistes catalans pujar a la Pica te un significat especial, la veritat és que em fa molta enveja (sana), potser algun dia hi aniré, diu la dita que mai és tard, però potser m'hauré d'afanyar.....
    FELICITATS PER LA FITA

    ResponElimina